Classic 350 Halcyon

Δικό σου με 5.190€

Χρώμιο σε κινητήρα και εξάτμιση.

Η ολοκαίνουργια Classic 350 ήρθε για να γράψει ένα ακόμη νέο κεφάλαιο στην παράδοση της Royal Enfield να παράγει αυθεντικές βρετανικές μοτοσυκλέτες μεταπολεμικού στυλ, με ενθουσιώδεις λάτρεις σε όλο τον κόσμο.

Classic 350 Halcyon

Δικό σου με 5.190€

Η ολοκαίνουργια Classic 350 ήρθε για να γράψει ένα ακόμη νέο κεφάλαιο στην παράδοση της Royal Enfield να παράγει αυθεντικές βρετανικές μοτοσυκλέτες μεταπολεμικού στυλ, με ενθουσιώδεις λάτρεις σε όλο τον κόσμο. Η σχεδιαστική έμπνευση της γκάμας Classic χρονολογείται από το 1948 με την πρωτοποριακή Royal Enfield Model G2, την πρώτη μοτοσικλέτα παραγωγής με ανάρτηση με πίσω ψαλίδι. Τόσο αξιόπιστη όσο και όμορφη, η G2 λειτούργησε ως ισχυρή σχεδιαστική έμπνευση για το εξαιρετικά δημοφιλές Classic 500 που κυκλοφόρησε το 2008. Η Classic 500 συνέχισε να επαναπροσδιορίζει τον χώρο των μεσαίων μοτοσικλετών και ουσιαστικά σήκωσε στις πλάτες της την αναβίωση της Royal Enfield μέχρι το 2020 που σταμάτησε η παραγωγή του αξιόπιστου κινητήρα UCE 500. Σε διάστημα 12 ετών, κατασκευάστηκαν περισσότερα από 3 εκατομμύρια Classic 500, δημιουργώντας τον δικό της θρύλο, και τώρα, η νέα Classic 350 είναι έτοιμη να πάρει την σκυτάλη και να συνεχίσει την παράδοση. Νέος κινητήρας, που προσφέρει καλύτερες, εκλεπτυσμένες επιδόσεις. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας 349 κ.εκ. αποδίδει 20,2 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. και 27 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Ο λόγος συμπίεσης έχει αλλάξει σε 9,5:1 στον νέο κινητήρα SOHC 350 cc από 8,5:1 στον κινητήρα UCE 350. Τα γρανάζια έκκεντρου έχουν αντικατασταθεί με μια αλυσίδα χρονισμού, μαζί με το σύστημα SOHC, το οποίο έχει ως αποτέλεσμα λιγότερο θόρυβο και πιο αποτελεσματικούς χρονισμούς βαλβίδων. Η κύρια μετάδοση κίνησης της αλυσίδας έχει αντικατασταθεί με την κύρια μετάδοση κίνησης, η οποία μειώνει τις απώλειες μετάδοσης και ο πρωτεύων άξονας εξισορρόπησης μειώνει τους κραδασμούς στον κινητήρα. Η νέα ανάρτηση προσφέρει καλύτερη ποιότητα κύλισης και το πλαίσιο με διπλή βάση προσφέρει καλύτερη δυναμική. Συνολικά, το νέο Classic 350 προσφέρει καλύτερη σταθερότητα και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στον αναβάτη και προσφέρει πιο βελούδινη και άνετη οδήγηση από το απερχόμενο μοντέλο. Η ανάρτηση ενσωματώνει πλέον παχύτερα μπροστινά πιρούνια 41 mm, με μεγαλύτερη διαδρομή στα διπλά πίσω αμορτισέρ για καλύτερη οδήγηση. Οι τροχοί 19 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών είναι επίσης παχύτεροι, επενδυμένοι με πιο παχύ καουτσούκ, με ελαστικό μπροστινού τμήματος 100 mm και πίσω ελαστικό τμήματος 120 mm. Τα φρένα αποκτούν πλέον μεγαλύτερους δίσκους (300 mm μπροστά, 270 mm πίσω) και καλύτερες δαγκάνες σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο. Όλες οι εκδόσεις της Classic 350 που θα διατίθενται στην ελληνική αγορά θα είναι εφοδιασμένες με δικάναλο ABS και Δισκόφρενα και στους δυο τροχούς, αλλά και κάθισμα για τον συνεπιβάτη. Το κιβώτιο είναι 5 σχέσεων, με την 5η να είναι πιο μακριά συμβάλλοντας σε ένα ήρεμο χαλαρό ταξίδι στους αυτοκινητόδρομους. Η απόσταση από το έδαφος στο μοντέλο νέας γενιάς αυξάνεται κατά 35 mm στα 170 mm. Το απόβαρο παραμένει το ίδιο με πριν, στα 195 κιλά, που είναι ακόμα 4 κιλά ελαφρύτερο από το Meteor 350. Ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις, ο κλασικός αναλογικός πίνακας οργάνων συμπεριλαμβάνει και μια οθόνη LCD , ενώ μια θύρα USB έχει τοποθετηθεί σε βολική θέση κάτω από το τιμόνι.

Στην τιμή περιλαμβάνεται και 3 χρόνια οδική βοήθεια, όπως ισχύει και για όλες τις Royal Enfield euro 5.
Η ολοκαίνουργια Classic 350 ήρθε για να γράψει ένα ακόμη νέο κεφάλαιο στην παράδοση της Royal Enfield να παράγει αυθεντικές βρετανικές μοτοσυκλέτες μεταπολεμικού στυλ, με ενθουσιώδεις λάτρεις σε όλο τον κόσμο. Η σχεδιαστική έμπνευση της γκάμας Classic χρονολογείται από το 1948 με την πρωτοποριακή Royal Enfield Model G2, την πρώτη μοτοσικλέτα παραγωγής με ανάρτηση με πίσω ψαλίδι. Τόσο αξιόπιστη όσο και όμορφη, η G2 λειτούργησε ως ισχυρή σχεδιαστική έμπνευση για το εξαιρετικά δημοφιλές Classic 500 που κυκλοφόρησε το 2008. Η Classic 500 συνέχισε να επαναπροσδιορίζει τον χώρο των μεσαίων μοτοσικλετών και ουσιαστικά σήκωσε στις πλάτες της την αναβίωση της Royal Enfield μέχρι το 2020 που σταμάτησε η παραγωγή του αξιόπιστου κινητήρα UCE 500. Σε διάστημα 12 ετών, κατασκευάστηκαν περισσότερα από 3 εκατομμύρια Classic 500, δημιουργώντας τον δικό της θρύλο, και τώρα, η νέα Classic 350 είναι έτοιμη να πάρει την σκυτάλη και να συνεχίσει την παράδοση. Νέος κινητήρας, που προσφέρει καλύτερες, εκλεπτυσμένες επιδόσεις. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας 349 κ.εκ. αποδίδει 20,2 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. και 27 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Ο λόγος συμπίεσης έχει αλλάξει σε 9,5:1 στον νέο κινητήρα SOHC 350 cc από 8,5:1 στον κινητήρα UCE 350. Τα γρανάζια έκκεντρου έχουν αντικατασταθεί με μια αλυσίδα χρονισμού, μαζί με το σύστημα SOHC, το οποίο έχει ως αποτέλεσμα λιγότερο θόρυβο και πιο αποτελεσματικούς χρονισμούς βαλβίδων. Η κύρια μετάδοση κίνησης της αλυσίδας έχει αντικατασταθεί με την κύρια μετάδοση κίνησης, η οποία μειώνει τις απώλειες μετάδοσης και ο πρωτεύων άξονας εξισορρόπησης μειώνει τους κραδασμούς στον κινητήρα. Η νέα ανάρτηση προσφέρει καλύτερη ποιότητα κύλισης και το πλαίσιο με διπλή βάση προσφέρει καλύτερη δυναμική. Συνολικά, το νέο Classic 350 προσφέρει καλύτερη σταθερότητα και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στον αναβάτη και προσφέρει πιο βελούδινη και άνετη οδήγηση από το απερχόμενο μοντέλο. Η ανάρτηση ενσωματώνει πλέον παχύτερα μπροστινά πιρούνια 41 mm, με μεγαλύτερη διαδρομή στα διπλά πίσω αμορτισέρ για καλύτερη οδήγηση. Οι τροχοί 19 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών είναι επίσης παχύτεροι, επενδυμένοι με πιο παχύ καουτσούκ, με ελαστικό μπροστινού τμήματος 100 mm και πίσω ελαστικό τμήματος 120 mm. Τα φρένα αποκτούν πλέον μεγαλύτερους δίσκους (300 mm μπροστά, 270 mm πίσω) και καλύτερες δαγκάνες σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο. Όλες οι εκδόσεις της Classic 350 που θα διατίθενται στην ελληνική αγορά θα είναι εφοδιασμένες με δικάναλο ABS και Δισκόφρενα και στους δυο τροχούς, αλλά και κάθισμα για τον συνεπιβάτη. Το κιβώτιο είναι 5 σχέσεων, με την 5η να είναι πιο μακριά συμβάλλοντας σε ένα ήρεμο χαλαρό ταξίδι στους αυτοκινητόδρομους. Η απόσταση από το έδαφος στο μοντέλο νέας γενιάς αυξάνεται κατά 35 mm στα 170 mm. Το απόβαρο παραμένει το ίδιο με πριν, στα 195 κιλά, που είναι ακόμα 4 κιλά ελαφρύτερο από το Meteor 350. Ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις, ο κλασικός αναλογικός πίνακας οργάνων συμπεριλαμβάνει και μια οθόνη LCD , ενώ μια θύρα USB έχει τοποθετηθεί σε βολική θέση κάτω από το τιμόνι.

Στην τιμή περιλαμβάνεται και 3 χρόνια οδική βοήθεια, όπως ισχύει και για όλες τις Royal Enfield euro 5.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Image

Λίγα λόγια για εμάς

Η Moto Petsas ιδρύθηκε το 1964 από τον Ιωάννη Πέτσα. Σήμερα η επιχείρηση λειτουργεί σαν κάθετη μονάδα για Honda, Piaggio, Vespa και CFMOTO με πωλήσεις και σε SYM, Daytona, Benelli, Keeway, Royal Enfield και NIU καθώς και με ανταλλακτικά, αξεσουάρ, ελαστικά και service με σκοπό την προσφορά υπηρεσιών υψηλού επιπέδου στους πελάτες της.

 

Επικοινωνία

Κεντρικό Κατάστημα - Service
Ελ. Βενιζέλου 242, 17676 Καλλιθέα
Τηλ: 210-9582988 Fax: 210-9587256

Piaggio Center
Ελ. Βενιζέλου 38, 17673 Καλλιθέα
Τηλ: 210-9588004 / Τηλ/Fax: 210-9570735

CF Moto , Royal Enfield Center
Ελ.Βενιζέλου 263-265, 17676 Καλλιθέα
Τηλ: 2109422400

Service Center
Ελ. Βενιζέλου 242, 17676 Καλλιθέα
Τηλ: 210-9512112

email: service@motopetsas.gr

 

Search