Μετά από 40 και πλέον χρόνια και για πρώτη φορά στην ιστορία της υπό ινδική ιδιοκτησία, η Royal Enfield εντάσσει ένα δικύλινδρο μοτέρ στην γκάμα της! Πρόκειται για μια αερόψυκτη, δικύλινδρη σε σειρά μονάδα χωρητικότητας 648 κ.εκ., με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και έναν επί κεφαλής εκκεντρόφορο. Το Royal Enfield Interceptor 650 και το Continental GT 650 δανείζονται σε μεγάλο βαθμό από τις αρχικές μοτοσυκλέτες της δεκαετίας του 1960-70. Με ρετρό σχεδιασμό, υποστηριζόμενα από ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο που αναπτύχθηκε από την θυγατρική εταιρεία Harris Performance RE στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το πλαίσιο έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να προσφέρει άριστο χειρισμό, χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση. Τόσο ο Interceptor 650 όσο και το Continental GT 650 έχουν ύψος 1024 mm και έχουν απόσταση από το έδαφος 174 mm. Το Royal Enfield Continental GT 650 θα έχει δεξαμενή καυσίμου χωρητικότητας 12,5 λίτρων, ενώ η δεξαμενή καυσίμου του Interceptor 650 θα είναι ελαφρώς μεγαλύτερη στα 13,7 λίτρα. Η εξάτμιση των δίδυμων που έχουν τελειώσει με χρώμιο προσθέτει την ρετρό επαφή στις μοτοσικλέτες. Κινητήρας Το Royal Enfield 650 Twins βασίζεται στον ολοκαίνουριο κινητήρα 649 κυβικών εκατοστών, αέρος και λαδιού που ψύχεται, παράλληλα ο οποίος ζυγίζει 47 ίππους στις 7250 σ.α.λ. και 52 Nm μέγιστης ροπής στις 5250 σ.α.λ. Περίπου το 80% της ροπής είναι διαθέσιμη από τις 2500 σ.α.λ. και μια επίπεδη καμπύλη ροπής στρέφεται στην άφθονη ισχύ σε όλες τις διαδρομές μέχρι περίπου 6.000 σ.α.λ. Η αποστολή ισχύος στους πίσω τροχούς είναι ένα κιβώτιο ταχυτήτων 6 ταχυτήτων που συνοδεύεται από συμπλέκτη ολισθητήρα, για λειτουργία με ελαφρύτερο μοχλό. Είναι ικανά για ταχύτητες άνω των 160 km / h. Ένα διπλό σώμα πεταλούδας που συνδυάζεται με ένα εξαιρετικά ακριβές σύστημα ψεκασμού καυσίμου της Bosch έχει ως αποτέλεσμα την εξαιρετική απόκριση του γκαζιού σε όλη την κλίμακα στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου είναι πολύ χαμηλή (4l/100km) και ο κινητήρας θα λειτουργεί απροβλημάτιστα ακόμη και με χαμηλής ποιότητας καύσιμο. Ανάρτηση και πέδηση Το Royal Enfield Continental GT 650 και ο Interceptor 650 θα κυκλοφορήσουν με τα συμβατικά τηλεσκοπικά μπροστινά πιρούνια 41 mm και τα δύο αμορτισέρ για την πίσω ανάρτηση. Το φρενάρισμα θα γίνεται από έναν δίσκο 320 mm μπροστά και ένα δίσκο 240 mm πίσω. Και τα δύο έχουν διπλό κανάλι ABS. Η κλασική αισθητική των 18 "τροχών με κράμα αλουμινίου είναι εξοπλισμένη με τα ελαστικά Pirelli Phantom SportComp, τα οποία έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την Royal Enfield για να συμπληρώσουν το σασί και την ανάρτηση σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.Ο συνδυασμός του διπλού εμβόλου Brembo που προέρχονται από πλωτό μπροστινό δίσκο και ABS διπλής κασέτας Bosch παρέχουν ασφαλές φρενάρισμα με προοδευτική ανατροφοδότηση. Η Continental GT είναι η café racer εκδοχή με την απαραίτητα πιο σκυφτή θέση οδήγησης που παραπέμπει στις μοτοσυκλέτες των αγώνων ΤΤ της δεκαετίας του 50.
Στην τιμή περιλαμβάνεται και 3 χρόνια οδική βοήθεια, όπως ισχύει και για όλες τις Royal Enfield euro5.